Tuesday, April 6, 2010

baby thomel ^^_


2:QASEH QAMILYA BT ISWADI


act kan aku lame da nk letak since baby2 born:)
tp xmyempat lae.
ny ru dpt.

syg sgt ngn baby nie .
aku?hahahah! lame lae laa..
ny anak cousin2 aku la.:))

aku mmg sgt2 sukekan baby :)
kerna
1:doran comel sgt la :)
w/pom doran mcm mne sklipom rupe.

2:doran mmg sgt manje kn,bile doran nanges doran xkire mase.tp sbb nila ibu2 ley jdik berthn sgt.w/pom nanges xbenty mak ayh,papamama,daddymamy.sume xkn mrh pom.
(heheh!!cu koran yg dewasa ny nanges lalak2 ade ke nk lyn ,swear org te gile hahhah)

3:doran mmg 1 anugerah yg xthingga la.
doran lahir dlm keadaan sgt suci.xthu pape.mmg doran suci.
baby2 ny sgt bharga.

4:doran ny la permata haty :)
dgn adenye doran rumah makin bersery,ceria,dan tambah2 lagy baby2 ny rezeki.

5:last but no least :))
aku hrpkn doran2 ny ,akn mmbsr mjd ank2 yg soleh n solehan.
AMEN............


p/s:peluk cium,gomol2,muaxxhh!!
from unty ma.
sygggg koran sgt..


No comments: