Friday, April 16, 2010

don't bother

wut pe gy ko call2 aku
msg2 aku ha?xde hall la.aku da xkesah ngn ko.ko egt aku herang.sgt .
aku muat dah pagai ko.bile aku lyn ko bek2 elok2 as frens ko wut pe ko wut cm aku ni nk sgt terhengeh2 ngn ko kn.
so pasni ko xyah la nk nhegeh2 nan aku kan.cm yg ko rase la.
ko takyah nk kte aku overla.yg ko wut aku cm sial tu ape ko pkir sgt2 elok ar dipandang jiwa aku nim.

wut pe ko msg2 aku gy
time aku ni msg ko wut baek ko lyn cm celake!
lam aty ko tetap ade aku kan ,ko takyah nk nafikan ar sume tu ha.
ko jgn nk pkir aku tatawla.ko takyah nk nafikan FAKTA
ko takyah nk v aki kias2 la.ko xperluka sume tu tuk bthu aku perasaan ko.

wut pe lg ko nk contact2 nan aku gy?
ko kang sgt terbahagia nan sidia yg memuja matamu kan.haha.
ko tahu kan sume tuh kang!ko takyah nk wut mcm aku taktaw ko ngn dia
ko pikir pe diya rase bila ko tak admit nan aku bila aku tnye ko.
xkesahla.ko rase cam aku ni rase siallan ke.tapi aku tatap tiap paragraph kat page tu pom.
rase cam suam2 je anak mata aku nim .
hahah!sial kan aku nim bthu bnde ni kat umum.berbanggela ko kan.
cam sial sangat keadaan ni.ko lak ?
tahu ko rase jgn wut ko nak bohongla.menipula:)

P/s:ko takyah baham rambang ar .
pergi pada yg memujamu.
pergi pada yang memihakmu.

No comments: