Friday, April 9, 2010

kau+aku=L^O^V^e.

Sesekali aku terfikir , apa kekurangan aku sampai org lain sanggup mempermainkan and mempergunakan kekurangan yng aku miliki . Setelah sekian lama aku menanti , kini kau hadir lalu membahagiakan hidup aku yng dulu aku hanya mampu menangis dan terus menangis . Kenapa tidak dari dulu kau hadir utk hari ini ? Ya , kini aku sungguh bahagia walaupun sesekali terwujudnya salah faham antara kau dan aku . Tapi itu sudah menjadi suatu kemestian dlm hubungan kan ? Jika tiada salah faham , bukanlah pasangan kekasih namanya . Yng pasti , maaf jika aku selalu menyakiti hati kau . Mungkin aku tidak sedar dgn ego yng aku miliki . Tapi , aku akan cuba sedaya upaya mengawal emosi aku yng bole dianggap tk bole blah langsung . HHA ! Aku masih mencuba utk jadi yng terbaik utk kau , maaf jika ia terlalu mengambil masa yng terlalu lama . Kini aku telah sedar bahawa aku sebenarnya memang dilamun cinta . Wahhh* Kontroversi lah lepas ni . HAHA ! Sehari tk berhubung , gelisah bukan main lagi . Risau memikirkan keadaan kau di sana . Aku mungkin terlalu bergantung kat kau , always nk tahu segalanya tentang kau . Maaf jika kau berasa rimas dgn perangai aku yng terlalu manja lagi mengada-ngada . Dari segi luaran , yaa aku mmg seorang yng kasar lagi mulut tk bayar insuran tapi dalaman aku tersangat lah lembut bak jeli yng di buad oleh family korang apabila ada suatu majlis kenduri dan sebangainya (org yng masih menggunakan adat di kampung je kot , org bandar dh tk main kan ?) . Sejuta kali maaf yng aku pinta pun belum tentu aku bole pulihkan segala calar di hati kau kan sayang ? Maaf jika aku bukan yng terbaik tapi aku masih punya hati yng tulus dan ikhlas utk kau miliki ;']]

No comments: