Monday, August 30, 2010

bercerita pd kesempitan

tak dapat ku telah yg ada dcc aku.aku coba ntuk mmhmi rsa nya.
aku hlg sementra dia tetap blakon d pntas ke kejamannya.
dan sang d ats ttp trt melht.
aku yg bersalah kah>?atau aku kah yg mnjd punca?
tda ckupkah kesetiaan yg aku berikan pdanya.
sehingga aku tak mmpu mnrima lagi cci mkinya.shngga aku tak mmpu lagy untuk mbri jwa pada rasanya.
aku kah yg belom pasti ttg keadaan atau diakah yg blom mmhmi stuasi kejadian 
atau aku kah yg patot ungkaikan sdgkn dia thu aku kah yg tgamak berperilaku sbgtu atau dia yg lupa kan rasa dan kata jjni nya kosong .hgga aku dhna dcerca dlupa sgala rasa yg pnh tcpta.
kosong..
sekosong itu jgalah tasek hatymu insan.
ku kuatkan segala rasa 
ku lontarkan segala pandangan hnya krn masih aku tetap punya jiwa pdanya.
ku buagkan segala sakit yg meragut setiap nafazku
ku keringkan lembah aer mta ku 
ku hilang tiap yg ku punya 
kadang tetap kau berbngga dgn apa yg kau punya 
sedangkan saat kau hilang diulu aku yg mnonton segalanya??
ayatmu itu ttp sggah dstiap seru namamu.

kau mkan juga tiap janjimu
sedangkan aku tak layak bg mu 
menuntut janji agar kau tunaikan 
lembah rasa ku pudar.

kau salahkan aku ?
bukan kau sebenarnya tp lihat lah kau
kau yg hilang segala krn PUNya mu hnya 1.

gelitakan buku rasa 
suramkan deria penglihatan
krn kau ttp takkan terulang 
yg kau indahkan sementara.

2 comments:

Anonymous said...

"Everybody want to go to heaven..but nobody want to die"........
sama sperti kata2 jgak.... xde sorg pun yg akn mengaku die salah... selagi die rase kate2 die tu btol.....
jgn main kate2..... slagi tidak mmpu utk bktikannye.....
kelak badan akn binasa,,,,,

chui ™ said...

siapa tah kau agknya?