Wednesday, August 4, 2010

kusut haty berparut.........

ketukkan dari rasa yg bergelombang,pintu tak bisa terbuka walau coba buat ratusan kali.aku tahu kau ada dsana .menangisi keadaan yg kau taw x??siapa pertualang yg mcpta nya.kau??
kerna rasa aku dhambat melodi cerih yg kau cptaankan dulu.aku mnulis bukan tuk siapa2 .aku tak mahu kau baca .padahal haty mmg sgt berkehendakkan kau supaya tahu yg aku mahu kau tatap tiap huruf yg aku garapkan pada entry kli ini.
ku kutip ssa rasa yg masih ku punya sejak tadi ku terpandangkan wajah kau yg aku tak punya jiwa .kebelai rasa2 yg ada nutuk tgn ku mgampai keyboard mnulis baris .kurasakan ia percuma.ku rasakan ia kosong.idea?tak selancar tgn yg mnaip.ku garapkan jua.ku tak punya not lagi untuk kau.maaf .
haty bukan pantas diduga buat kali yg tah keberapa..

bernada alunan bertintah kosong

1 comment:

Anonymous said...

Good brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thank you for your information.