Monday, March 21, 2011

I'll be vanished from your world :)


Lately ni aku dah tak banyak pernah menulis pasal hidup aku. Aku asyik buat entry yang related to everyone and buat orang interested to read rather than pouring my fucking heart. Mungkin sebab aku dah malas nak bagi tahu satu dunia yang aku ni perempuan paling malang sekali yang ada di muka bumi ni. Perkataan happy tu mungkin dah tak wujud lagi. But still, I can smile and live in hypocrite.


Friends. Aku tahu all this while apa yang aku buat semua salah. Benda yang aku rasa aku betul, tapi rupanya bagi kesan sama kau. Aku rasa aku suda cukup backing kau, tapi rupanya langsung tak membantu apa-apa. Mungkin aku tak habis fikir apa mau buat, and maybe aku tak cukup matang dalam handle hal begitu, or maybe aku ni memang useless. And sebab tu kau ada orang lain untuk sedia tadah kan telinga untuk kau sedang aku masih terhegeh-hegeh cari kau. About all the jokes, i just dont find you are interested with my jokes, so sebab tu aku malas mau drag kau masuk. Since kau suda kamcing balik dengan orang yang kita sama-sama serang dulu. And yeah, "time passed, we change" sedang aku masih lagi begini. Kau kenal aku bukan sehari kan? Bukan senang untuk aku memaafkan seseorang tu. Yaa chui memang jahat. And I guess satan would never be friends with angel :)


Sesiapa yang mahu stick dengan aku, fikir la lapan juta kali. I am a bad bad bad bitch.


Dan untuk hal yang lagi satu tu. Aku rasa aku sudah terlajak jauh dan tak tahu macam mana nak undur balik. Sekali lagi, aku yang salah dalam hal ini. Aku tak patut buat semua tu. Sila pandang jelik dengan aku.


Since apa yang aku buat makin hari makin tak betul. So maybe it would be much better if aku lenyap dari hidup kamu semua. Waitinggg for new life to come. I am just sick and tired of drama(s).

No comments: