Saturday, March 19, 2011

lme sudah hilang kan..tcari2 x?(perasan! )

^^ agk lme kn aku x tlis.haha. kebussy an sjak smpai dsntok ni.
uh byk sgt bnde haha(mcm laaa bzz sgt ).hal e2 hal ini. tibe2 jer msuk sem 2 ni mnt n kRINDUAN pd blog aku ni .so aku tlis balik laaa utk kpuasan dri .laepom ni tmpat aku post bnde2 yg ad kt otak aku ni ,spya x terbeku dek mls nya mnulis.lme dulu aku addict ngn blik pom krna tw2 sjelaa after stpm mak xkc kerja . os aku jdik bos,kuli,sndri .kerja ngdap pc 24 hour lw ley. lam tdo pom lw bsa nk je berkomputer. smpai sume bnda time uh aku tw.aku laa org yg pling sgt updated time uh. but smpai je bumi sintok aku laa yg paling bangang ttg komputer till aku xtw bnde hape yg ruumate aku buat kn ..agk terase ahh kn..hapak tol la aku ni.
haha..mse bk hbis ngn bnde lain.tambah2 asyek je ngn perkataan AMPUNG kt dpp aku ni.sgt laa centa kn dgr ayt uh..selamber je aku tulis x psal ade yg bce t .haha...atleast dgn ayat uh laa wt aku ni berfaedah kn.wt sume bnde waalauu pom xsedap .haha..*(egt Kfc haper tahi tol )

No comments: