Saturday, April 9, 2011

i am not ur baalaaachiiiii !


Aku benci bila aku rasa aku dah cuba yang terbaik untuk jaga hati orang sana sini, buat apa yang seorang kawan patut buat dan akhir nya aku disembur dengan api kemarahan yang aku sendiri lost kalau fikirkan what the hell yang aku dah buat. Seriously, just spit it on my face instead of ignoring me or being fucking sarcastic to me. Its not cool. Blergh.


Aku bukan superwoman. Aku tak dapat nak puaskan hati kamu satu persatu. Mungkin aku ada salah silap yang aku tak dapat nak elak hal tu daripada berlaku. Well, aku bukan Edward Cullen yang konon boleh tahan truck tu dari langgar Bella dengan sepantas kilat dan sekelip mata. And I am so very sorry for that. Tapi kita bukan budak budak nak merajuk sana sini, we all have grown up kan so pleaseeeeeeeeeeee jangan buat aku begini.


Penat penat penat. Fed up fed up fed up. Kalau rasa aku ni menyakitkan hati kamu sangat. Just fucking erase me from your life -___-

2 comments:

eyna lollipop said...

sangat panas di situ...
cool beb...
biaq p kat dorg.. huhu

chui ™ said...

mmg pns pom dear ! egt aku ni hape tempat leps geram byk cntek ahh bnci aku betina