Friday, May 6, 2011

akhir sem dh , mcm nk g sonok2 jer kn ~

hi~ lme x tulis kn. rindu gak. mcm ssh aw xtw nk say ape lae. penat dh ni sebab sem ni cpt sgt bllu .dan2 nk kne final bagai g kn.ayai sumpah mak gua xready pom lansng.tp okey ahh, standard kt u blja beli buku nyer bapak te bal n mhal gile.dan2 kne blja cpt2 nk fhm agy se hal.dh la,dulu pom mse skolah 1 buku pom nk kne hafal last1 nun 1 thn bulan 9 baru exm final . tu pom still cm mls nk pegang n ngdap buku utk final kn, ni kat U  kne stdy 4 bulan then exm haha cm hape je laaa kn tup tap tup tap 4bulan. hu. penat laaa kn sgt. btw, aku just nk ckp aku nk gy cuty2 laa cmne2 pom kne gak kn .ish . sonok uh pah penat segaalaaa g cuty kn. buang sume toksik2 kt kpale ni an. chill ~ .goyah a sgt kn. pehh~!! aku cm xley nk ckp ah sgt byk ah kn tekan2 yg aku hadap buat semenjak ni. tp g2 ahh sbr laaa jer an. cm aku ni kuat st dr lua kn. tp sebenarnya x sgt sgt x laaa.... koran x fhm kn aku cmne ,nk ckp sng bkn sng ah nk fhm org kn. tp aku sbenarnya touchin kau ~ haha . nmpak muke cm ciiiii kn tp aty ada taman kt dlm siok. cm hape aku mmg agk sial ahh kdg2. aku pom xperfect kot kn . sume pom cm ad yg tak ske aku .redha ah.mmg tak sume suke kita nk wt cmne sumtime kuat mne pom  kita cuba jge aty org ad gak kdg tsilap kn, life biasanya ada turun naik kn. g2 gak lahh aku. sbr je . aku penat ni 1 month g dh mjdi org yg bukan dri aku sndri ,yg penakut yg lemah yg bgantung sgt yg hape tah ! mcm ni laa aku aku tak mampu myuarakan rasa rasa yg ada lam haty aku. kdg aku simpan je soran2 .koyak kot aty aku .cm hape tah . tolong ah aku bukan nk sgt simpan tp aku asyek pikir aty org .prg org.knpa ha?? aty aku spe tah nk jge .ada tak yg pikir ? ad ah. HER heart kn . tp still dye sgt myayanggi aku . aku sgt rase btuah laa bsama dye,prihatin dye kt aku tw. ahh yg penting nk g bercuty gak meh sni aku letak yg aku cari .. 


Pakej Adventure B (2 H / 1 M)

PAKEJ TERMASUK:-

  • Perkhidmatan Tapak Perkhemahan (pencahayaan, air bersih, bilik air dan keselamatan)
  • Khemah untuk perkongsian 4 orang
  • Makan 3 x sehari
  • Tambang teksi/bas dari Jeti Pangkor - Teluk Segadas
  • Aktiviti jungle trekking (masuk/keluar base camp)
  • Aktiviti Nightwalk
  • Aktiviti water confident, basic snorkeling dan basic kayak
    Harga Pakej RM65 seorang*minimum 30 orang

AKTIVITI TAMBAHAN:

(RM10 setiap satu modul/seorang)
  • Jungle trekking, Teluk Segadas - Pasir Bogak (4 jam)
  • Rappelling
  • Flying fox
  • Monkey crawl
  • Burung hantu
  • Obstacle race
  • BBQ
  • Orienteering (RM30 seorang)

AKTIVITI SANTAI:

  • Snorkelling ke Pulau Giam, Teluk Nipah (RM30 seorang)
  • Pukat tarik (1 sesi = RM400.00 / kumpulan)
  • Banana boat (1 pusingan = RM15.00 seorang)
  • Pancing Sotong (RM15 seorang) *alatan pancing sendiri
  • Fun Fishing (RM15 seorang) *alatan disediakan
  • Beach games (RM10 seorang)
  • Basikal (RM15 sehari)
  • Karaoke dan BBQ (RM30 seorang)

Pakej Adventure C

PAKEJ TERMASUK:-

  • Perkhidmatan Tapak Perkhemahan (pencahayaan, air bersih, bilik air, 
    kebersihan, keselamatan serta penggunaan 
    dapur dan peralatan memasak)
  • Khemah untuk perkongsian 4 orang
  • Pengangkutan Bot dari Jeti Pangkor - Teluk Segadas (Barang Sahaja)
  • Snorkeling (Life Jacket included)
  • (3H/2M)
  • HARGA PAKEJ : RM40/PAX
  • (2H/1M)
  • HARGA PAKEJ : RM20/PAX



SENARAI AKTIVITI TAMBAHAN DAN PILIHAN

AKTIVITI PILIHAN – A (RM 10/pax)

  • Jungle trekking, Teluk Segadas - Pasir Bogak (4 jam)
  • Hiking (+-900 ft)
  • Abseiling* / Repelling*
  • Flying fox*
  • Obstacle race
  • Beach games/Fun Games
  • Senaman Pagi Segadas
  • Nightwalk
  • Operasi Burung hantu
  • Kayak (include Life Jacket/B.A. & Water Confident)
  • Snorkelling (include Life Jacket/B.A. & Water Confident)
  • Pusing pulau /van

AKTIVITI PILIHAN – B (RM 15/pax)

  • Basic Orienteering
  • Berakit
  • Mini RACE (Amazing Race) (new)
  • Banana boat (1 pusingan)*
  • Basikal (1 hari)*
  • Fun Fishing* alatan disediakan
  • Pancing Sotong* alatan disediakan

AKTIVITI PILIHAN – C (RM30/pax)

  • RACE ( Amazing Race/Treasure Hunt/Warisan Race(new) )
  • Night Orienteering (new)
  • Survival Orienteering (new)
  • Snorkelling ke Pulau Giam, Teluk Nipah(Menaiki bot)
  • Karaoke dan BBQ
  • Pusing pulau dengan bot*
  • Basic Survival (1 hari)
  • Pukat tarik (1 sesi = RM400.00 / kumpulan)*
*Pilihan ini tidak termasuk dalam harga pakej
ni yg kt pangkor laa. try tgok yg lain jap aw..


Redang Island Promo
3 Days 2 Nights Package Hurry Call 016-602 8637
www.malaysiapackage.com

LANGKAWI STUDENT PACKAGE
4 HARI 3 MALAM         minimum 40/pax
FULLBOARD.
pakej termasuk
termasuk tiket feri dari Kuala Perlis-Kuah-Kuala Perlis.
makan minum sepanjang lawatan
pengangkutan bas dan bot
bayaran masuk ke tempat-tempat lawatan
 island tour dan island hopping (pulau tuba,beras basah,dayang bunting)
sape2 yg berminat blh la hubungi Jerai Leisure Holidays
office                 :04 9771471








3 Days 2 Nights Langkawi SDY Packages

3D2N Aseania Resort Langkawi Package
Room Type
Low season
Super Peak season
Superior - Twin1 Double or 2 Single bed
RM240/person
RM295/person
Superior - Triple
2 Double & 1 single bed
RM198/person
RM238/person
Deluxe - Quad2 Double bed
RM165/person
RM195/person
The rate is for Malaysia market only. For other market surcharge RM35/person.
Package includes 
- 2 Nights stay
- 2 Daily Buffet Breakfasts- 3 Days Car 
Rental (48Hrs - Proton Wira : Manual)
Car will be provided at Airport or Jetty
- Super Peak season : School Holidays , 
Eve & Public Holidays- Compulsory 
Dinner applicable during Xmas, New Year & 
CNY Eve.
- Applicable from now till 31 Mar 2011

No comments: