Wednesday, July 13, 2011

hanya tgal hari hari lagy :!

hi reader :) ..(ada ke yg bce ? haha .xkesah la.)
kejap je ,mase berlalu kan .tup tap tup tap ,dah dekat setahun .itulah bak pepatah masa itu emas.masa itu juga mendewasakan kita kan.the true is kita ni mestilah hargai masa yg ada ni.takyah nak hu ha hu ha sgt kan ,bak kata sarah hani .happy aku bila ,bila umur aku 21 ni aku dah mampu capai beberapa impian yang aku impikan selama ni.antaranya :-

1)nak masuk universti cm org lain.serius mcm hape perasaan bila tgok senior masuk U .
2)nak berabut pjg dan rasa gedik sgt cm pompuan haha.walau pun sifat kasar tuh tetap la ada .dh xley buang agknya .
3)tak semena mena impian time kecik tcapai dapat jadi pemain bola kat U .happy jgak uh : <
walaupun xterror sgt tp sdang mgasah bakat lah ni.utk team futsalious harap2next sem ni kta ley target new key :0

2 je wat masa skrg ,insyaallah next sem ni aku akan try aktif balik netball.sebab ni sport sejak aku sekolah rendah lg.kire nye games wajid la.yg sem ni pom aku just mek bhagian mase pertandingan blok je..yang paling tak sangka ,i met my mr.right .wah wah mcm hape tah gy cter kn.tapi really bsyukur knl dgn dia dan dsamping dia aku rasa apa itu kematangan walau aku yg tak rety2 nk matang kan .haha :) nvrmnd la.btw,hari hari just 2 hari lagy aku dah setahun kapel dengan azlan anual ! trma kaseh papa utk segalanya ! wait for u tw .cpt dtg sni k :) t kita celebrate aw ! 

k.bye :) 

No comments: