Thursday, July 21, 2011

makan minum handphone :)

by chuisaary
.
hi reader :) eh eh mesty cm pelik ape motif aku letakkan gmbr phne ngn aer kat entry ni kn.sebenarnya mmg la xde sgt kena mgena dgn tajuk haha .amek kau .tp ada lah juga  kn.cuty sem ni tgal lbih kurang 1 bulan lebih lagi.after raya aku kena la bsiap2 pulang ke UUM yg sgtla tcinta.yelaaa 2 kn .padahal dlm ati cm jelik gak nk balik u ni.apa tak nya.nak mgemas lg nnti .yg tak best sem 3 ni aku duk bilik ats rase nye.sbb dah tua la katakan .nk bg bilik bwah kat junior2 yg bakal masuk after raya nanty.mlssssnya ! haha.ape jd senior yg baik? boleh blahh haha .takdernye mmg walau cm gane pom akan aku pastikan junior kali ni tetap kena siram dgn air jugak mcm aku kena sem1 dulu.hampesss! haha.egt lagy x pasal kena kenalkn drilaa apelaa mlm2 buta then2 kena simbah2 aer lg gune pili bomba kat blok kami haha.tp best jugak atleast cara 2 dapat kuatkn semngt aku haha.semangat hape tah kau ni haha! dah 2 ape lg kn.xkn nk kutuk2 la senior haha! apepon ok ok laa sedar tak sedar dh masuk sem3 aku tahun depan kejap je kn mse berlalu .aku rase mcm baru semalam mak aku g anta aku kat u .haha.dgn brg2 nye yg bnyak gile kau,sampai 2 kereta haha.mmg mcm hape tah .mak kata :kau nk sgt bwk je la bilik kau ni sekali msuk u .hahaa! aku kata:lau laaa boley mak ,dh lama adeq bwk haha!! kami same2 ketawa .apepun sem3 ni harap2 boleh lagy tgkatkn pointer.bsyukur dgn pointer thn ni .alhamdulilah ! oke laaa chui nk ber tweet jp.k babai!!

No comments: