Saturday, August 13, 2011

jajan yang sy suka mase kecik2 :P









heyho : ramadan dan hari ke 12 >: syukur chui maseh dbri peluang berpuasa :P makna nya belum bulan mgambang la hehe :P .ok berbalik pada tajuk la kan . oke mase kecik kecik dulu kan ,kita mesti ada satu makanan ringan yang kita suka sangat kan . ada jugak panggil jajan ada pangel cikediss .ada panggel kopok kan .oke aku paling suka jajan yang bulat bulat oren seperti dalam gambar laa hehe . suka sangat laa .mintak mammy belikan salu bila balek kerja . kadang2 mammy belikan 2 hehe .happy sangat. tp ada masa mammy cakap tak boleh makan sangat ni sebab nanty kamu sakit kan . makanan ringan ni merbahaya.oke waktu tuh bapa tahun je kan .angguk2 jela masa mammy cte .then tahu2 mammy tlg belikan jajan oren . padahal baru kena nasehat . sbb tak fhm sangat pom angguk2 jep :P
ada satu hari majuk ngn mammy sebab lupa nak belikan jajan .last2 mammy bawak gy kfc amek kau.lupa seketika pasal jajan .lau nak tahu sampai sekarang chui sukakan jajan ni .hehe namanya super ring .mesti koran penah tgok kan iklan kat tv. koran pom msti ada jajan yg suka mase kecik2 dulu.lau rajen tulis la ley share2 kan .t tag chui oke :)
oke mau letak kusyen baru :P babai !

4 comments:

Wanie said...

xkan mase kecik je suke makan?hehe
sampai ke besar wanie makan jajan ni kot..

Edriana Feehily said...

Hehe, super ring sangat sedap XD

chui ™ said...

wanie :) mestyla :) habes lekat kat gaun mse kecik2
bsar2 ta dah

chui ™ said...

edriana :) :)