Saturday, April 27, 2013

sekatan hati

assalamulaikum
wajid di jwap.

hati mempertahankan kata dari kopak
harus aku hantuk kepala atau jadi tugu
aku hilang rasa sekejapan
bukan kerna cinta atau tongkat buta
cuma aku rasa kosong yang jadi punca aku diam

aku bukan yang terbaik disini
tapi ta mustahil aku bukan yang terhebat 
 mungkin aku blur diam renyyak
tapi aku tahu visi hidupku

bukan aku bongkak 
aku juga turut tidak terlalu tunduk 
memandang dia pom aku bosan sebenarnya
tapi apa kan daya aku
jiwa manusia ku masih kerap lagi berfungsi 

telah ku tunggu kata dari nya
tapi 
hanya kolam dusta 


* tengah blur dengan assigment yg melambak , meja stdy bakal timbum 
dan aku mata panda setia bersama

* mungkin semalam hari yg indah 
mungkin juga semalam mimpi ngeri hidupku

* hari esok atau semalam masih perlu ada beza 
* cekalla hati agar perjalanan masih belum terhenti 


No comments: