Sunday, July 28, 2013

part time job

hi u olss ....
penat tak habis agi ni
hohor..
ari ni nak story sal my part time job
budak service di pizzahut 
lokasi? dirahsiakan hee

okay hari ni dah masuk 20 sumtin hari aku kerja
tak adalah susah sgt kerja kan
just sifat sabar yang skit ni kena la control banyak2
dengan kerenah yg bagai2 
ada yg okay ada yg over
dan ada yg gatal haha

hari ni masuk jam 6 
mahira jam 4 
intan jam 2
lokman jam 6 jugak
mia yana frdaus jam 6
kakma mira taufiq syafiq faiz nazmi sir miss haha sume aku taruh sini supaya tak terasa
padahal dorang baca ke blog aku 

okay aku masuk kol 6 habis jam 10 
melepak dulu makan staff meal ngn mia  yana
kenyang ~~

okay gak kerja dari duduk umah bsarkan badan
berat aku ni memang xkan trun or camne
dua kilo je kot turun 
ingatkan kerja ni dpat kurang lemak 
lupakan jela mimpi kosong tu

okay malam ni nak maraton cte lagi kot

okayla sakit kaki ni
sengugut F u :) 

bye

No comments: