Friday, September 24, 2010

asma ayuni

I only want her in this life,eventhough there is another next life,i will choose her as my sister,my gf,my bestie,my EVERYTHING ♥ We share a lots of thing together.I will never let this girl go away from me.I really want to be by her side no matter what happen to her.I want to wipe her tears,her sadness,and all those thing.Let chui saary be your hero syg ;) Dont cry yah syg,share every single thing with me,i always do the same thing to you :)
Taknak die sedeh walaupun seminit :( I tanak die cari i sebab i nak die tau yang i sentiase dengan die.I nak die senyum,walaupun i tau time die ade masalah,die tak mampu nak senyum.Tapi die senyum jugak sbab tanak wat i risau.I nak die sentiase ingat yang i takkan pernah lupe die,hingga akhir hayat i.Insyallah.Kalau Allah izinkan,biarlah aku pergi sebelum die pergi.Aku taknak die sedeh :O aku nak die bahagie di dunia dan syurga :)

Kalau aku diberi pilihan untuk memilih kawan,aku takkan berpaling dari dia.Aku tetap nak asma' ayuni,dan korang perlu tau,yang die dah lengkapkan hidup aku,dan tade sorang pun yang ley kacau tempat die dalam hati aku :) Biarlahhh orang nak kate aku gle ke,les ke,pekejadah ke,aku tak heran.

As long that i know that God created asma' ayuni  for me,& she's the best gf that i ever had,tade yang lain.I LOVE YOU aiu ♥(sampai mati)

No comments: