Tuesday, May 17, 2011

apa hak kau ~

okey pape b4 byk lg nk kedepan aku nk syap2 say sorry agk mlampau kot kn nanty kate2 aku but just kena  mention gak bg sedar sikit diri anda 2.jgn nak buat org ni mcm hamba ko je kat dunia ni. sesungguhnya kt dunia ni darjat ko dan aku same .sume org pon same darjah si bah.cuma dbda dgn byak mana amalan nya shja. dak perlu terlebih la actin kau 2 . maafla kau terasa ya? fikir bah penah kah aku ni terasa ma kamu? pernah kau sedar 2 salah kau pada aku ,pernah kau cuba kata maaf .dak pernah bah.itu krn kau sendri malu pada dri kau sendri .manusia yg dak mahu ngaku salah sendiri bahkan maseh cuba acting mcm dak punya salah . lagak kau sangat suci ya? :kau suka yg myakiti org didekat kau? kau suka bila kau puas buat org rasa malu? kau gembira bila kau dapat robek shaja haty ni? yg paling tak ley blah ni kau tahu tak yg kau sedang tunjuk sikap kebodohan kau kat semua org. mana education kau tuh? sekolah shja tggi tapi mna adab kau? mana susila kau? mana2? hilang ya dek kebodohan kau itu? kau patotnya mahu cuba sedar mahu cuba berubah sikap kau . tapi apa yg kau buat ni? kau tambah lagi ruang  untuk aku nampak mana ego nya kau . mana sikap kau ? dulu punya? berlakon ya dulu persis budak2 solehah yg punya hati murni .tertipu YA aku dgn actin kau.setuju mmg aku mudah tertipu dgn perwatakan kau. dak sangka si tuh yg kau mcm ni orgnya .x aku mahu mbagga .cuma sungguh aku bukan mahu mburukkan nama kau .cuma aku pom sendri baru tahu kau sebenar. mana kau punya education. kau mrah tidak punya sebab. bila aku pikir lagy dak ada yg besar tp kau agk mrapu . satu tahap kau terlalu biadap dgn aku . itu yg aku  dpksa jiwa tuk bkata. bukan aku tidak syg cuma ego mu tlalu tggi. apa kata jika aku tidak mahu maafkan kau ? suka kau ya? kau tau x ? kau ni bodoh sombong walau aku salah tidak bsar kau ttp keras . knp? itu krn kau ikot hati . apa kau dapat ? kau sendri yg malu akhirnya.bg aku aku ttap akan egt tiap pa yg kau buat pd aku ni .aku takkn lupa. aku maseh waras waktu kelakuan kau lakukan padaku. aku tak pernah lupa.trma kaseh krn ingatkan aku yg dlm dunia ni tidaks semua org suka kita ,dan tak sepatutnya kita membnci org yg hadir dlm hdup kita.. apa yg aku nak katakan nabi pom ampunkan umat. apatah kita hamba nya yg kerdil  kan. aku maafkab kau itu yg kau perlu tahu .tapi tak bermakna yg aku akan lupakan apa yg kau buat pd aku, mungkin masa yg akan merubahnya. ttp hati kau yg keras 2 aku tak tahu laa..

No comments: