Saturday, June 18, 2011

married !

cm like2 je kn tajuk entry kali ni.yes2 mestilah semstya gumbira bila cerita tentang kahwen kn .perkahwenan satu ikatan suci yg mhalalkn sgalanya antara psangan suami dhn isteri .tak ke sgt mulia ikatan itu.kan? mestya kan.~aku terharu sgt ,cz dlm cuty sem ni ramai kwn2 yg aku pernah rapat dah berumah tangga.cthnya hari ni aku sempat ke perkawinan kwn lama aku .dulu sekelas time form 4&5.dah selamat di ijab kabulkn pom ari ni.syukur ke hadrat ilahi ea.aku pg td ngn yana ,wany & ayu. urm.kami syok tgok eny duk bsanding kn! belah2 kek.! dengki i tw haha nyah! nanty dh dpt pic i upload kn kat sni.wah2 .dh ramai kawen? aku? maseh blajar so kena buat yg ni dulu.dah kerja dapat duet yg cukup insyaallah mase aku akan sampai ,amen! jodoh,maut. di tentukn oleh NYA.

k.bye!

No comments: