Wednesday, June 15, 2011

sies sgt sumbat skunk ni !

lu org thu hape gua duk umg ni hampir senget lama2.kpuasan tahap gampang! gua dak tahu suda mahu buat apa.syukur gua punya lappy yg satu ni.boleh juga blajar tuh taip2 suma.sgt bosan tahap gambang laa nie.adoi! dak athu lg off on off on lappy.updated status di fb 4 5 kali seminit .apa ke bnda kan! kalau dh bosan sgt bis mls tdurrrr! buang kn aer basi haha! merata rata! mekrtifkn dri buat peta ats bntal 2.siesssss!
amat tak thu nk buat ape.then kemas2 bilik .kemas3 rumah ,then? nk wt ape lg?~ psg radio kuat2 satu remah dgr  rumah sebelah punya jiran pun bjoget sama .bgaimana lg? sampai rambut aku yg pendek sudah pjg still lagy rasa jiwa kosong,ber msg2 dgn papa jgaaaa ada tp jugaa papa jauh ! bukan bsa cubit ,malah pijak pom tak smpai! mcm mna ni .tuluuuuuuuuuung laaaaaaa!

dear2 sume lak.kerja sudah tgal aku yg melepak tak habis2 drumah ni ,dah2 sawan jga aku nnty dbuatnya.duduk jer..kerja?xda yg sangkut.ada satu pom family tak kc lak.actually,dr dulu lagy mak n che tak kasi kerja langsung .aku jd segan sgt nk mntak2 duet .cuba bg aku peluang kerja .baru aku athu payah nk dpt duet tu..ni suh aku mbna body kat rumah ni.asyek tdo,mkn,lappy sume2 ahhhh!!!!

No comments: