Sunday, July 31, 2011

selamat menyambut bulan ramadan

by chuisaary

kejap je masa nak puasa dh :o esok dah 1 ramadan sume umat islam akan memulakan puasa ,aku juga salah soran darinya :) bestnye puasa mesti nanti bazar pon dbuka tak silap aku minggu lepas pon dah ada nampak khemah2 jualan dnaikkan al maklumlaa nak puasa dah kn . esok puasa dah :) xsabar jugak.tp aku ni jnis tak bersahur : c bukan mls bgn aw tp mmg aku tak suka sgt bsahur sbbnyer lau aku mkn pagi2 ni msti nanti perut aku wat hal pulak .sama mcm tak mkan kua balik je sume. biasa law rajin aku akan bgun buat milo then after subuh tidur balik.tahun ni aku berpuasa kat rumah. tak mcm last 2 sem aku puasa kat U . okeylaa juga :) lain sikit kn. haha tp fuluss laa mau ada time kat U ,lau tak tgok sudaaa org mkn haha ! ada gak kwn2 aku sahur mkn megy gara2 tak sempat beli mknan extra time berbuka apa tak nya ramai sgt kn yg beli2.serabut kepala. hahahaha :) untuk semua teman2 aku ucapkan selamar berpuasa jgn tgal puasa taw kpada yg lelaki laa yg perempuan faham2 je la ye : > harap2 nak laa puasa penuh tp tak tw la takot2 kn ehem2 kn .bnda wajid .okelaaa ada yg tak egt ke niat puasa so koran dah baca ni aku bg sali laa niat ekk ada kat bwah ni :p k babaiiii !

No comments: