Thursday, April 12, 2012

berdebu dah ke blog i ?

chinggu !  hola2 .update sudah lama tak. mang ah .lau mao update otak ni maseh beku. ni pom entry tajuk laluk2 . skrg jam 3.45 am . nak ckap hape an. cuti la katekan . mmg sakan la depan lappy :P ngatuk sampai nages la. tbe2 buka blog sbb dak aiinul tu mention nk suh aku ajrkan la katenya. hape bila aku on blog supe debu2 terbang . punya lama da aku ta sentuh :) sentuh ke? cibaii ! curik ayat aiinul . mmg haram la lau dia tahu aku asyek mention2 nme dia. 


ok meh random.


random 1 
- skrg adalah cuti mdsem .smggu .tapi ada aku balek?mmg ta la kan . sbb kukuh ? midterm mdterm dan mdterm lg. bape harrus aku lalu .


random 2 
-sakit sakit mula mjelma . kepala letup2 lg. ubat hape tah nak guna . any suggstion ? lidah biawak mungkin .


random 3 
- badan naik ,xmo surut2 bis teh pahit aku mnum .hingga berak2 bagai. ada la kurang . status berat skrg . adalahhh... nk bthu koran ? mmg takla. hehe  :) senyum cm cacing !
 random 4

- mmg sangggattt la rindu family :) tggu adek pulang .
random 5 
- td gegar kat kedah ? ye ah td sume penang pom trut rsa . tp aku syok2 je cuci baju tanpa perasan sume tu . boleh lak g2 kan ? hampeh ko chui.


random 6 
nak kena siapkan assment sume .




tu je smpai nxt post :)

No comments: