Tuesday, October 22, 2013

sistem yang belom dan perlu sangat dicerna balik ( sos)

hey gojes 
gojes ker 
gojess lah sangat u olss !

hari ni bangun cam awal sgt kencing lam suo kot
mek kau duk mnum aer byk sgt last nite
plus party meehun semalam
menjadikan aku ni tak senang nak bmimpi kot

okay now kat lab 
lab lah lupa nk story ke ? mcm dah ada tulis kan ari tu
tak eh ? okay2
aku skrg keje kat lab tu pom bukan banyak gaji 
adalah lepas mkan tgahari tu pom lauk ayam dan sayur jela
sebab ? bukan sebab bnyak msa tluang cuma ini 
kerja paling senang di sintokian ni
plus goyang kaki dalam aircon bak hang sape xnak kan

konklusi dea gaji aku sebulan lepaslah nak beli pizza trio2 tu kot barang sebijik sze regular
tuh pom sengket aku kot

sintokian skrg bermusim sejuk 
kbanyyakkan student wajid ah ada sweater sorang satu kalau tak 
mati kesejukkanlah kan

back to something yg aku nak tegaskan 

yes memang lah betoi 
tapi sampai bila nak ingat benda lame?


memang lah nak buang bnda lame payah maha lah susah 
but why not u just let it go mcm angin 
mudah kan aku cakap
tapi aku pom sedang cube
bukan hape malas nak fikir buat semak otak 
ape yg aku dapat asyek duk mengenang masa

zerozerozerozerozerozerozero right ?

yes kinda annoying dengan seseorang tuh but in the same time i was thinking that 
apa sebab org tuh bsikap mcm tu 
background dia atau enviroment dia ?
atau mungkin dia cant control herself yet ?

watever ! senang abaikan apa yg tak elok dia buat
just fikirkan apa yg elok dia pernah buat 
always positive minded :) 

okaylah ada around 1 hour lagi kat lab while org lain nak tggu solat magrib 
apa apa pom yg kita lakukan perlukan sedikit pergorbanan antara kita sedar atau tidak . 
keep calm 
chill bebeh ! bye

No comments: