Thursday, February 20, 2014

admit it

assalamualaikum...

random jer ni. actually dah masuk 9 day intership di PPD. seronok ? okay2 jerlah. work wth org2 yg lebih pnadai dan arif. agak banyak yg berlaku dalam bape bulan ni tapi alhamdulilah telah berjaya menempatkan dri di PPD dan bakal tamat degree mot ni tak lama lagi. pasni tggu nak grde jelah. sungguh kadang2 dlm hdup kita ni kita terlalu byk keputusan yg kita perlu buat kdg2 ia dtg serentak. nak tak nak kne decide jugak, sbb itu penentu kita. cthnya ape kita nak jd future kita kena lakar skrg fkir skrg, anggangkan skrg. xleh nak tangguh dan hold on tiap msa.

kdg2 kita perlu ADMIT yg kita telah salah buat keptusan yg kita mmg xleh nak reverse balik. there is no reverse gear for u. and u need to face it , suka ke tak suka ke kena juga. even rsa skit rsa tak selesa rsa knp lah itu jalan yg ko pilih. tak der dah takleh nk ckp byk mse itu sbb keputusan dh dbuat . ko perlu llu jugak.
sedih ? ye kdg2 mungkin tjdi sedih lah sebab dh salah buat keptusan .tpi itulah sebenarnya cabaran kita. tuhan takkan bagi kita kesusahhan kalau dia tahu kita xleh tempuh. tapi sumenay tpulang pda kita balik. cthnya kita nak pilih jalan gelap atau jalan yg cerah. kalau silap pilih yg myesalnya kita jugak nnti. sabar itu je kuncinya, kalau tak der sabar sumanya hancusss lah.

act, i miss my mom a lot. 

BYE

No comments: