Thursday, May 12, 2011

relieved ~~~~~~~~~

sekarang, aku rasa makin bertambah bagus. seronok. puas hati sikit. walau tadi macam tak cukup power ayat aku, tapi aku puas dapat berentap, pekik pekik depan kau. hormat dah lama dah cuma kau tu macam PALAT. sakit hati aku, hati dia, hati mereka ; sekalian. aku wakil bagi pihak merekamereka ni. tak apa, aku sabar ni. nak cakap pasal TUHAN ni bukan tak layak, cuma iman tak banyak. tapi peringatan untuk kau budak-sial "TUHAN tu dengar apa saja, jadi doa orang yang ditindas-tertindas ni memang dia akan makbulkan, amin" kau kena ingat, kau takkan lama kat sana. cukup lah cakap banyak pasal benda ni, sebab kalau aku cakap banyak pun tak guna. banyak sangat hal nanti jadi. jadi, baik aku diamdiam ubi kat tepi ni, nanti akhir terbalas. tengok orang keliling aku lah, manamana musuh yang dah makan dek bala. aku tak mahu cakap, biar ATAS sendiri yang bagi; aku akan suruh dia pulun banyakbanyak. AKU TERANIAYA(!!)adeh -.- jadi lepas ni, aku dah tak stress in. banyak sikit masa aku. terima kasih ALLAH sebab buka hati SI sakit  itu. aku ada hak, okay?? sudah, sudah... haaaah *relieved


aku harapkan yang terbaik untuk aku selepas ini, dan sekalian yang ada dengan aku. aku doakan yang terbaik sangatsangat untuk korang semua. terima kasih sebab ada dengan aku bila datang susah dan senang tu. sayang, terima kasih sebab faham perasaan aku, tolong aku tak kira aku naik atau aku turun sekalipun. insyaAllah aku akan balas semua kebaikan kau. aku seorang saja yang tahu. terima kasih untuk hadiahhadiah, katakata semangat && apaapa saja. untuk korang juga yang rasa diri dia berkaitan, terima kasih daun keladi, nanti ada hari aku balas korang punya budi :)




No comments: